понедельник, 26 октября 2015 г.

Glicosam alu

A legjobb védőhatást 40- 50 . Hasonlítsa össze az árakat ! Speciálisan modern alumínium hűtőkhöz, motorokhoz kifejlesztett csúcsminőségű, hosszú . Különösen ajánlott az alumínium ötvözetekből készült rendszerekhez! Autófelszerelés üzletében.

Higítás nélkül nem használható, higítása desztillált, vagy ioncserélt vízzel történik. Etilénglikol bázisú koncentrált fagyálló hűtőfolyadék, hosszú élettartamú, amin-, nitrát-, szilikát-, és foszfátmentes. Kiváló védelmet nyújt a korrózió ellen, . Vásárolja meg az alkatrészt üzletünkben vagy rendelje meg kiszállítással, akár . További ajánlatok ebben a kategóriában: Egyéb Alkatrészek kínai kistraktorokhoz. A GLICOSAM koncentrált fagyálló hűtőfolyadékot hígítási táblázat szerint célszerű használni.


Normál és aluminium hűtőkhöz egyaránt kaphatók , 1-20Kg-os kiszerelésig, -70C fokig. FAGYÁLLÓFOLYADÉK 10KG GLICOSAM TÖMÉNY KONC.

Fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum. Poljoprivredne mašine – novi i polovni traktori, kombajni, plugovi, kosačice, sejalice i ostala mehanizacija – AgroPijaca. Gyári cikkszáGLIKO ALU 20KG. Ebben a kiszerelésben előszeretettel vásárolják vevőink vegyszerezőkbe.


Féktárcsák, fékdobok, lengéscsillapítók többségében párban . Koncentrált fagyálló hűtőfolyadék Alumínium hűtőhöz és . Gyártó cég neve: SAMATO KFT. AFNOR NFR - 60 a BS . Termék csoport: tömítő, ragasztó. Speciális összetétele révén megfelel a legmagasabb fagy és korrózióvédelmi . Glycunic ALU Extra fagyállót szoktam venni, ez elég jó minőségű. Kérdésem van a termékkel kapcsolatban . Glicosam Alu fagyállót tettem bele, de előtte kimostam.


Készítse fel autóját a téli időszakra. Szerintem jó bele, én glicosam alu nevű fagyállót raktam a motorba. Glicosam, glicosam alu , febi bilstein és kék tömény fagyálló.


Nem tudom vannak-e egyátalán alumínium alkatrészek a motorban, de szeretném megkímélni, ha piros kell, pirosat kap!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения